..για «χόρταση»

Gustave Léonard de Jonghe
Οταν εγώ ήμουν 30  η μάνα μου ηταν 60 .
 Ζούσα σε ένα πανικό να προλάβω  παιδιά ,γραφείο  ,σπίτι  και γάμο . Η μάνα μου τότε κάθε λίγο και λιγάκι μου έλεγε «πως κάνεις έτσι η δουλειά δεν είναι για χόρταση».
 Τότε μου άναβαν λαμπάκια που την άκουγα και τόλεγε. Λειτουργούσαν τόσα αρνητικά αντανακλαστικά στη φράση της αυτή  που αμέσως την απόπερνα  ...και βεβαίως συνέχιζα ακάθεκτη  ..την «τακτική» Σταχάνοβ.

Τώρα που έκλεισα τα 59 και έφθασα στην ηλικία της λέω μέσα μου «ρε μάνα πόσο δίκιο είχες....»

Ελεγες με την απλοϊκή λογική σου   τη μεγαλύτερη αλήθεια ...ότι δηλαδή  η δουλειά    δεν είναι –η τουλάχιστον δεν πρέπει να είναι – για «χόρταση» του ανθρώπου      ..άσε που αν το καλοσκεφθείς.. ούτε  και   πρακτικό όφελος δεν υπάρχει αφού ιστορικά  οι   «Σταχάνοβ»    δεν προσέφεραν    τίποτα    ούτε  στη  ...Σοβιετία...     



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ